فروش شیکر انکوباتور یخچالدار

3 روز قبل در البرز ، كرج
کد آگهی : 159259
    شعار کسب و کارطراح و تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاهی
    استانالبرز
    شهركرج

شیکر انکوباتور یخچالدار چیست؟
شیکر انکوباتور یخچالدار در واقع یکی از تجهیزات اساسی در آزمایشگاه هاست که ترکیبی از سه دستگاه اصلی : شیکر، انکوباتور و یخچال میباشد. ترکیب این سه دستگاه در یک دستگاه منجر به تولید و ساخت دستگاه شیکر انکوباتور یخچالدار شده است.

این دستگاه ها یک محیط کنترل شده برای رشد نمونه های بیولوژیکی هستند. از این دستگاه برای رشد سلول های بیولوژیکی متنوعی استفاده میشود. این دستگاه در آزمایشات میکروبیولوژی، باکتریولوژی، کشت سلول و بافت و … کاربرد دارد.

شیکر انکوباتور های یخچال دار تولید شده نور صنعت فردوس، نمونه ها را از دمای 4 تا 40 درجه سانتیگراد نگهداری میکنند. همچنین این دستگاه میتواند در بازه دمایی گفته شده محتویات مورد آزمایش را تکان داده و موجب انکوباسیون میشود. برای این کار از یک عدد شیکر با 30 تا 250 rpm و وزن قابل تحمل 20کیلوگرم استفاده شده است.

انکوباتور های شیکردار یخچالدار تولید شده نور صنعت فردوس، از ابعاد کوچک تا بزرگ تولید میشود تا نیازهای هر نوع آزمایشگاهی را رفع کند.

برخی از ویژگی هایی که هنگام خرید شیکر انکوباتور یخچالدار باید در نظر گرفت موارد زیر هستند.

محدوده دمایی تحت کنترل
دامنه سرعت شیکر
نوع نمایشگر
کیفیت ساخت و ضمانت

مدل ها:
53 لیتر
150 لیتر
300 لیتر
600 لیتر

جهت ارتباط با واحد فروش با شماره 09924040145 تماس حاصل فرمایید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه