این مورد فروخته شده است.

فروش شیکر انکوباتور یخچالدار 600 لیتری چهار قلو

1 هفته قبل در البرز ، كرج
کد آگهی : 191778
    شعار کسب و کارتولید کننده تجهیزات با کیفیت آزمایشگاهی
    استانالبرز
    شهركرج

شیکر انکوباتور یخچالدار 4 قلو در واقع چهار دستگاه شیکر انکوباتور یخچالدار اختصاصی میباشد که در یک دستگاه ادغام شده اند. این دستگاه دارای چهار محفظه اختصاصی جداگانه میباشد که هر دستگاه تنظیمات و کنترل های خاص خود را دارد.

نحوه کار این دستگاه:

این دستگاه در حجم 600 لیتر ساخته شده است. اما قابل ذکر است که ما میتوانیم دستگاه را در حجم های دیگر و حجم های سفارشی نیز بسازیم. هر محفظه یک دستگاه شیکر انکوباتور بخچالدار 150 لیتر اختصاصی میباشد. محدوده دمایی و محدوده سرعت شیکر اختصاصی خود را دارد. کاربر به راحتی میتواند تنظیمات مورد نیاز برای هر محفظه را بدون تغییرات در تنظیمات محفظه های دیگر اعمال کند. سهولت کار با این دستگاه یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه نوین است.

مدل ها:
شیکر انکوباتور یخچالدار چهار قلو چهار درب مدل A
شیکر انکوباتور یخچالدار چهار قلو چهار درب مدل A+

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه