قطعات یدکی ژنراتور

1 سال قبل در البرز
کد آگهی : 209403
    شعار کسب و کاراولین نیستیم اما بهترینیم
    استانالبرز
    امکاناتکارت خوان, مشاوره رایگان, فروش اینترنتی

معرفی ژنراتور اسکانیا گازسوز :
ژنراتور اسکانیا گازسوز که ممکن است در توان های متفاوت و قیمت هایی با اختلاف بالا در بازار مشاهده نمایید را امروز میخواهیم تشریح کنیم.

.

ژنراتور اسکانیا گازسوز موجود در بازار ایران جز دسته موتور های خودرویی می باشد.

.

این موتور ها در دو مدل 6 سیلندر و 5 سیلندر در بازار موجود می باشند. که نمونه 6 سیلندر آن 9 لیتری و نمونه 5 سیلندر آن 13 لیتری می باشد .

.

در نتیجه موتور اسکانیا 5 سیلندر قدرت بیشتری نسبت به اسکانیا 6 سیلندر دارد .

.

همانطور که میدانیم با توجه به اینکه موتور های اسکانیا 5 و 6 سیلندر در خودرو با فشار گاز بالا تغذیه میشوند عموما در هنگام تبدیل سیستم سوخت این موتور به سیستم موتور های زمینی و نیروگاهی مقداری از توان موتور کاهش پیدا خواهد کرد .

.

قابل ذکر است که در برخی از فروشنده ها توسط کمپرسور که عموما هم غیر استاندارد هستند .فشار گاز را بالا میبرند که این کار توصیه نمیشود و خطرات خاص خودش و استهلاک بیشتر موتور را به همراه دارد .

.

در نتیجه با پایین آمدن فشار و تبدیل سیستم موتور به سیستم ژنراتور هایی نیروگاهی یک ژنراتور اسکانیا 5 سیلندر در حالت دائم کار نهایتا 120 آمپر سه فاز یا به عبارتی 360 آمپر تکفاز و اسکانیا 6 سیلندر نهایتا 90 آمپر سه فاز یا 270 آمپر تکفاز تولید خواهد کرد .

ژنراتور بالاتر به معنای آمپر بیشتر نمی باشد
نکته ای دیگر که باید در رابطه با خرید ژنراتور اسکانیا باید مد نظر قرار بگیرید این است که ژنراتور که پشت موتور کوپله میشود صرفا یک مبدل بوده و ژنراتور بالاتر به معنای آمپر بیشتر نمی باشد.

.

بخشی که وظیفه تامین قدرت در موتور را به عهده دارد موتور می باشد و برای دریافت آمپر بیشتر باید باید موتور قوی تری داشته باشید نه الزاما ژنراتور بزرگتر .

در نتیجه برای موتور اسکانیا 5 سیلندر ژنراتور 140 کاوا و برای اسکانیا 6 سیلندر ژنراتور 100 کاوا گزینه مناسبی به نظر میرسد .

.نکته ای دیگری که در مورد ژنراتور اسکانیا باید بدانیم این است که این ژنراتور ها حتما باید توسط یک تیم باتجربه کوپل و راه اندازی شود .
.
زیراکه موتور های موجود در بازار همگی استوک می باشند که باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای ابتدا اورهال شود و سپس با ژنراتور کوپل شود .
.
حتما این مساله نیز مهم خواهد بود که سیستم سوخت چگونه طراحی و نصب می شود تا موتور در بهترین حالت کاری خود قرار بگیرد و استهلاک موتور به کمترین حالت ممکن برسد .
.
قطعا در صورتی که در پروسه کوپله کاری موتور از تجهیزات ضعیف همچون رادیاتور کوچک تر از استاندارد موتور ,اینترکولر یا فیلتر ضعیف تر استفاده شود قطعا توان و راندمان موتور افت قابل توجهی خواهد کرد .
.
گروه مهندسی ایرانیان ژنراتور آمادگی این را دارد تا ژنراتور های اسکانیا 6 و 5 سیلندر را به صورت استاندارد و با سیستم سوخت نیروگاهی , و سیستم کنترل هوشمند برای شما کوپل و راه اندازی نماید .
جهت مشاوره و سفارش میتوانید با شماره 09120341443 تماس بگیرید .

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه