لوله های پلی اتیلن

1 سال قبل در تهران
کد آگهی : 116840
    شعار کسب و کارکیفیت تخصص ماست
    استانتهران

امروزه سیستمهای انتقال فاضلاب متشکل از خطوط لوله، منهولها، راکتورهای تصفیه و اجزای ریز و درشت دیگری است که فاضلاب از سرتاسر شهر درون آنها جاری شده و به مکان مشخصی منتقل می شود.روند رو به رشد استفاده از مواد پلاستیکی و بطور خاص پلی اتیلن در صنعت مرهون خواص و مشخصات این مواد و کاربردهای آن می باشد که باعث شده است در مدت زمان کوتاهی که از عمر آن می گذرد از پیشرفت چشمگیری در تولید و میزان کاریری در صنایع مختلف را شاهد باشد.
کاربرد لوله پلی اتیلن
شبکه های آبرسانی شهری و روستائی
شبکه های فاضلاب شهری و روستائی
شبکه های گاز رسانی
شبکه های زهکشی
سیستم های مایعات و فاضلاب صنعتی
لوله های پلی اتیلن
شبکه های آبیاری تحت فشار (قطره ای و بارانی)
سیستم های آبیاری متحرک
پوشش کابلهای مخابراتی و فیبر نوری
پوشش کابلهای برق
پوشش لوله های فلزی
بعنوان کانالهای تهویه
انواع لوله پلی اتیلن
لوله های تک جداره پلی اتیلن
لوله های دوجداره پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن و مشخصا لوله پلی اتلین تکجداره یکی از محصولات تولیدی شرکت کیان صنعت پاسارگاد با بالاترین استانداردهای کیفیتی تولید می‌شود. کلیه فرایند تولید از لحظه ورود مواد اولیه تا لحظه خروج محصول نهایی ( لوله پلی اتیلن ) از کارخانه, تحت نظارت سخت گیرانه‌ای توسط پرسنل کنترل کیفیت و آزمایشگاه کیان صنعت پاسارگاد وجود دارد و کلیه اسناد و مدارک بصورت مدون و دائم تحت کنترل و نظارت دیگر افراد ذیربط میباشد که همگی زیر نظر گروه مدیریت هوشمند مجموعه میباشد.

لوله‌های پلی اتیلن تشکیل شده از مواد پلی اتیلن می‌باشند که قیمت این مواد در بورس همواره در حال تغییر و نوسان میباشد و ثبات نسبی در قیمت لوله‌های پلی اتیلن وجود نداردهمچنین فاکتورهای متعدد دیگری اعم از نرخ ارز ( مواد وارداتی) , هزینه حمل و نقل, هزینه های برق و هزینه‌های پرسنلی و بسیاری موارد دیگر ممکن است در قیمت نهایی لوله پلی اتیلن و تهییه لیست قیمت ( جدول قیمت لوله پلی اتیلن ) تاثیر گذار باشد. از این‌رو تولید کنندگان و فروشندگان قیمتهای خود را به صورت روزانه و با مدت اعتبار یک روز به مشتریان می‌دهند و شرکت در مناقصات یک ریسک بسیار پر خطر میباشد. چون در مناقصات قیمت را بر اساس لیست قیمت روز پلی اتلین ارائه میدهید و پاکتها در چند روز آینده باز و تائید میشود و پروژه و تولید لوله‌ها آغاز میشود و امور مالی و تسویه حساب در این چنین پروژه‌هایی بسیار طولانی و بلند مدت میباشد که عملا سوددهی پروژه را منتفی میکند. از این رو در تهیه لیست قیمت لوله پلی اتیلن برای مناقصات باید آینده نگری خاصی در نظر داشت و بسیاری از فاکتورها را مد نظر قرار داد تا از ضررهای احتمالی جلوگیر کرد.
قیمت لوله پلی اتیلن رابطه مستقیمی با قیمت اتصالات پلی اتیلن دارد و لیست قیمت اتصالات پلی اتیلن تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قیمت لوله پلی اتیلن است.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه