مدیریت کارکنان و مشتریان با صندوق فروشگاهی

8 ماه قبل در تهران
کد آگهی : 219410
    شعار کسب و کارکسب و کار به سبک حرفه‌ای‌ها
    استانتهران

صندوق فروشگاهی
صندوق‌هــای مکانیــزه فــروش، کامپیوترهایــی صنعتــی بــا صفحــه نمایشــگر لمســی هســتند که مدیریت موجودی کالا و مدیریت کارکنان و مدیریت مشتریان و مدیریت قیمتها را انجام می دهد.
مدیریت موجودی کالا :صندوق فروشگاهی لمسی این قابلیت را دارد که به شما اجازه دهد تا منوی محصولات خود را در سیستم طراحی کنید. جالب‌تر اینکه، می‌توانید موجودی کالا را به‌طور کاملا دقیق ردیابی کنید. توجه داشته باشید که همزمان با فروش اقلام، مقادیربه طور خودکار کم می‌شوند تا تعداد موجود در انبار به شما اطلاع داده شود.
مدیریت کارکنان:یک مدیر بنا بر وظایف خود، ممکن است گاهی اوقات در محل کار حضور نداشته باشد و نتواند بر روند انجام وظیفه کارکنان نظارت کند. صندوق فروشگاهی لمسی این مزیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید برای هر کارمند یک نمایه ایجاد کنید. به این معنی که به محض ورود آن‌ها به سیستم برای پردازش پرداخت، سابقه ورود آن‌ها ثبت می‌شود. در ضمن این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید ساعت کار آن‌ها را به صورت هفتگی چک کنید و دقیقا ببینید که هر یک از کارکنان چقدر فعالیت مفید داشته‌اند.به طور مثال، اگر دو صندوقدار در فروشگاه شما مشغول به کار هستند و در صدد هستید که عملکرد آن‌ها را ارزیابی کنید، کافیست سیستم صندوق مکانیزه فروشگاهی آن‌ها را بررسی کنید تا ببینید چه تعداد فروش داشته‌اند. در نتیجه می‌توانید به‌عنوان یک ابزار مدیریتی و معیارتخفیف و پاداش ها، بر روی قابلیت‌های صندوق فروشگاهی حساب باز کنید. به این ترتیب انگیزه و کارایی کارکنان افزایش یافته و خدمات بهتری به مشتری و کسب و کار شما ارائه می‌دهند.
مدیریت مشتریان:صندوق فروشگاهی این قابلیت را دارد که برای ایجاد طرح وفاداری مشتریان و یا صدور رسیدهای الکترونیکی به آدرس ایمیل آن‌ها، مفید واقع شود. در واقع به‌واسطه استفاده از این دستگاه شما می‌توانید داده‌های مشتریان خود را ذخیره‌سازی و برای اعمال تخفیف‌‌های عضویت در آینده مورد استفاده قرار دهید. ذخیره اطلاعات مشتریان به شما گزارش می‌دهد که کدام محصول و کالا در صدر تقاضا قرار دارد. همچنین علائق مشتریان را به خرید یک محصول خاص به شما نشان می‌دهد تا بتوانید پیام‌های تبلیغاتی را به شماره تلفن یا ایمیل آن‌ها بفرستید. مطمئنا با این کار مشتریانتان نیز حس خوبی خواهند داشت.
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان لطفا تماس بگیرید شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17
ترناسیستم: 02143000025
مسئول فروش خانم تهرانی : 09307589920
مشاور خرید تجهیزات آقای ایرانی : 09360180228

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه