نمایندگی فروش ماشین آلات لیزری تمیز کننده، جوشکاری، برشکاری و حکاکی با تکنولوژی جدید لیزری

2 سال قبل در تهران
کد آگهی : 125381
    شعار کسب و کارکیفیت ، سرعت تحویل در ایران ، دقت ، پشتیبانی عالی
    استانتهران
    امکاناتمشاوره رایگان

شرکت HEROLASER تولید کننده انواع ماشین های با عملکرد لیزر از جمله ماشین ها و تجهیزات پاک کننده ( تمیز کننده) لیزری ( شبیه به عملکرد سند بلاست ولی با کیفیت بسیار بالاتر ) ، ماشین های جوشکاری لیزری ، ماشین های برشکاری لیزری و ماشین آلات حکاکی لیزری می باشد. با توجه به کاربرد گسترده این تجهیزات در صنایع گوناگون و بهره مندی از تکنولوژیهای پیشرفته ، این تجهیزات به میزان زیادی بازدهی صنایع مرتبط را افزایش می دهد. از این رو جهت توسعه و پیشرفت تجهیزات مورد استفاده فوق در صنایع داخلی کشور، شرکت نیک آور سعی دارد با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت به ویژه ماشین آلات فوق، زمینه فعالیت و همکاری بیشتری را با شرکتهای داخلی و خارجی فراهم آورد.
این شرکت به عنوان شرکتی تکنولوژی محور که در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و فروش تجهیزات پردازش لیزر فعالیت می کند ، تولید کننده ماشین های متنوع برش لیزری ،جوش ، پاک کننده ها و حکاکی لیزری می باشد می باشد و این شرکت با بهره مندی از نیروهای متخصص و خطوط تولید پیشرفته، می تواند بر اساس نیاز مشتریان ، تجهیزات و راهکارهای متفاوت ارائه دهد.
محصولات این شرکت در زمره تجهیزات مرتبط با صنایع مختلف از جمله صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی، کشتی سازی ، خودروسازی ، تجهیزات صنعتی ، ماشین سازی، ماشین کاری ، قالب سازی، جواهر آلات، عینک سازی ، صنایع دستی ، تجهیزات پزشکی و غیره می باشد و مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت HEROLASER به واسطه روابط بین المللی موثر خود با شرکتهای معتبر ، بازارهای جدیدی را با شرکای استراتژیک خود در کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی ایجاد نموده است به نحوی که فروش و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در منطقه خاورمیانه فقط از طریق نماینده انحصاری آن ، شرکت نیک آور صورت می پذیرد.

لیست محصولات :
۱-ماشین های پاک کننده لیزری Laser Cleaning Machines
۲-ماشین های جوش لیزری Laser Welding Machines
۳-ماشین آلات برش لیزری Laser Cutting Machines
۴-ماشین های حکاکی لیزری Laser Marking Machines
معرفی محصولات :
– ماشین پاک کننده لیزری :
دستگاهی است که بوسیله تابش پرتو لیزر به سطوح فلزی و غیر فلزی ، لایه های اضافی از جمله رسوب آهن و زنگ، گریس ،روغن و … را که بواسطه قرارگرفتن در مجاورت هوا و آلودگیهای محیطی بوجود می آیند ، تمیز کرده و ازبین
می برد.
کاربرد این ماشین آلات در صنایع مختلف منجمله تمیزکردن سطح مخازن، لوله ها و اتصالات در صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، تمیزکردن تجهیزات مرتبط با صنایع کشتی سازی ، خودروسازی ، ماشین سازی. قالب سازی ، ماشین کاری ، آماده سازی سطوح پیش از جوشکاری و لحیم کاری ،حذف رنگ فلزات بصورت انتخابی با تنظیم قدرت دستگاه، تمیزکاری تجهیزات مرتبط با صنایع غذایی و شیمیائی و غیره می باشد.
این ماشین آلات در دامنه وسیعی با توجه به قدرت برای استفاده های مختلف ، از ۱۰۰ وات تا ۲۰۰۰ وات ، قابل انتخاب و کاربرد هستند که در این زمینه مشاوره لازم جهت انتخاب بهترین گزینه هم از نظر کارایی و هم صرفه اقتصادی ، به مشتریان داده خواهد شد.
– ماشین آلات جوش لیزری :
ماشین های جوش لیزری از تکنولوژیهای جدید و پرکاربرد در صنایع می باشد که بوسیله تابش پرتو لیزر، عملیات جوشکاری را انجام میدهد و بخاطر سرعت، حرارت و دقت بسیار بالای خود در جوشکاری، نیازی به دخالت گازهای آرگ

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مشابه