پودر استخوان دامی نیرودان

11 ماه قبل در خراسان رضوی ، مشهد
کد آگهی : 243073
    شعار کسب و کارورای دانش ، یارای رشد
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد
    امکاناتمشاوره رایگان, ارسال رایگان

توضیحات محصول :

پودر استخوان دامی از استخوان‌های دام در کشتارگاه‌ها جمع‌آوری می گردد، سپس با استفاده از روشی منحصر به فرد در دیگ‌های مخصوص ریخته شده و ابتدا به آنها حرارت داده می شود تا گوشت‌های متصل به استخوان جدا و آلودگی ممکنه از بین برود ، در نهایت استخوان ها خرد ، آسیاب و تبدیل به پودر ‌می‌گردد. در زمان دریافت بخار استخوان‌ها با روشی بهینه ، با دمایی بسیار بالا ‌کاملا پخته شده تا احتمال وجود هرگونه باکتری و بیماری در محصول نهایی به صفر برسد. پودر استخوان به عنوان منبعی سرشار از کلسیم و فسفر و مواد معدنی ضروری برای بدن حیوانات شناخته می‌شود و مصرف این پودر در جیره غذایی کاربرد بسیار زیادی دارد.

– مزایا:

1- ارزش غذایی بالا کاهش هزینه های جیره دام و افزایش بازدهی آن پوشش پروتئین جیره و جذب بالای 90 درصد در دام و طیور
2- ترکیب پذیری عالی با سایر نهاده های مورد استفاده در جیره
3- ثبات کیفیت ، قیمت مناسب در کنار دسترسی آسان
4- فرمولاسیون اختصاصی و عاری از هرگونه انواع آلودگی سالمونیا و …
5- افزایش شیر دهی در گاو های شیری ترمیم مفاصل دام و طیور
6- تقویت سیستم بدنی دام و طیور انرژی بسیار بالا و حاوی مقادیری از لیزین (هرمون محرک رشد)

– میزان مصرف:

میزان مصرف پودر استخوان دامی با توجه به انواع دام و طیور ، تنوع در جیره مورد استفاده و همچنین مراحل مختلف رشد متفاوت است و میبایست با توجه به تنوع ذکر شده میزان مصرف با دامپزشک و جیره نویس مشورت گردد. همچنین میتوانید ضمن برقراری تماس با کارشناسان فنی گروه فرآورسازان نیرو دان ضمن ارائه اطلاعات جیره و دوره پرورش دام ، میزان مجاز استفاده از آن را در جیره را دریافت کنید.

– شرایط نگهداری:

این محصول را باید در مکانی خنک ، خشک و دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید ، به این دلیل که اگر در جایی گرم قرار گیرد چربی موجود در این پودر باعث کاهش قوام آن و فساد می گردد. بهترین دما برای نگهداری بین 15 تا 25 درجه و تاریخ انقضای این پودر در صورت شرایط استاندارد نگهداری حدود چهار ماه بعد از تاریخ تولید می باشد.

– آنالیز :
پس از سیر مراحل اداری و ثبت سفارش آخرین آنالیز انجام گرفته در آزمایشگاه های معتبر تحت نظارت سازمان دامپزشکی استان خراسان رضوی ارسال میگردد. همچنین میتوان حسب نیاز ضمن هماهنگی با واحد فروش ، قبل از ارسال سفارش آنالیز مجدد انجام و به همراه محصول ارسال گردد. به طور کلی پودر گوشت استخوان تولید شده در نیرو دان بین 30 الی 35 درصد پروتئین دارد ، همچنین رطوبت عددی بین 6 الی 8 درصد میباشد همچنین تی وی ان محصول نیز طی محاسبه میانگین آزمایشات انجام گرفته عددی بین پایین تر از 140 بود و حاوی 17 الی 20 درصد کلسیم میباشد.

برای اطلاع از قیمت روز پودر استخوان دامی و خرید مستقیم پیام ارسال کنید.

میزان تازه بودن و زمان تولید این محصول : کلیه محصولات نیرودان پس از ثبت سفارش در روند تولید قرار داده میشود و هیچکدام از محصولات انباداری نمیگردد.

شرایط پرداخت پول در معامله طبق نظر فروشنده برای فروش این محصول :
ضمن برقراری تماس با شماره تماس 05191011829 (واحد فروش) از جزئیات ثبت سفارش مطلع و همچنین جهت ارزیابی خود از محصولات نیرو دان درخواست نمونه رایگان کنید.

پاسخگویی کارشناسان 24 ساعت شبانه روز

مقدار موجودی آماده فروش

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه