کتاب فلوچارت پی (هدیه گروه ایست)

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 146718
    قیمتتماس بگیرید
    استانتهران
    شهرتهران

این فلوچارت بر اساس مبحث هفتم مقررات ملی ساختمان ویرایش 1392 تألیف گردیده است.
دیگر محصولات گروه ایست از جمله: فلوچارت طراحی سازه های بتنی، فلوچارت طراحی سازه های فلزی، فلوچارت بارگذاری، فلوچارت استاندارد 2800 و کتاب محموعه سوالات آزمون های محاسبات بوده که شما دوستان عزیز می توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن مجموعه رایان بوک تهیه نمایید.
روند عنوان مطالب در تمامی فلوچارتها یک ساختار کلی را در پیش می گیرد؛ به طوری که در ابتدای هر فصل چشم اندازی کلی از موضوعات موجود در آن فصل، دسته بندی شده است تا ذهن داوطلب روند محاسبات را تحلیل کند.
موضوعات به صورت مرحله ای و شاخه ای عنوان شده، تا تمامی روند شروط طراحی، اصل طراحی و کنترل های لازم برای موضوع مورد نظر انجام شود. در لابلای هر موضوع نکات با شمایی مشخص در جای خود آورده شده تا از دید داوطلب پنهان نماند.
روان بودن موضوعات و استفاده از اشکال برای معرفی بعضی از پارامترها و مفاهیم و ترسیم جداول کاربردی جهت رسیدن به پاسخ در زمان بهینه تر و عنوان بندهای آیین نامه در بسیاری از قسمت های فلوچارت، شرط اصلی ما برای تنظیم مطالب بوده تا داوطلب با ذهنی مطمئن و آسوده به حل تست ها بپردازد.
سعی بر آن شده تا بیشتر مطالب آیین نامه ها که مورد سوال در آزمون محاسبات قرار می گیرند، در این فلوچارت ها به طور صحیح جانمایی شده و حتی موضوعات پراکنده در کتب مختلف، در یک بخش جمع شوند.

آسیب شناسی آزمون محاسبات:
به علت زیاد بودن مطالب و منابع آزمون، ذهن داوطلب دچار پراکندگی در چیدمان صحیح مفاهیم می شود.
استفاده از منابع متنوع شامل کتب مرجع، آیین نامه ها و کمک درسی و مراجعه مکرر داوطلب به دو یا سه کتاب، برای پاسخ به یک تست یا چیدمان مطالب در قسمت های مختلف یک کتاب و ورق زدن های زیاد باعث سردرگمی و از دست رفتن زمان مناسب پاسخگویی خواهد شد.
از آنجا که نکات موجود در کتب کمک آموزشی در لابلای درسنامه عنوان شده است و در زمان کم و با جو استرس زای آزمون این نکات مهم به چشم داوطلب نمی آیند نادیده گرفتن یک نکته داوطلب را به پاسخ غلط رسانده و منجر به سوختن تست مورد نظر می شود.
از دست رفتن زمان در حل تست ها و به پاسخ صحیح نرسیدن داوطلبان، موجب بالارفتن استرس و در نتیجه کاهش دقت و عملکرد ذهن خواهد شد.
گویا نبودن مطالب در بسیاری از بندهای آیین نامه مشهود بوده و بسیاری از مطالب به طور صحیح در ذهن داوطلب شکل نمی گیرند.
برای دانلود کتاب فلوچارت پی (هدیه گروه ایست) وارد لینک زیر شوید:

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه " از من بپرس" و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه