سرپیک برشکاری هواگاز تیپ گلور ایلدیز ترکیه کد 4426

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 226485
    شعار کسب و کاریار و همراه صنعت ایران زمین
    استانتهران
    شهرتهران

سرپیک برشکاری هواگاز تیپ گلور ایلدیز ترکیه کد 4426
برشکاری هواگاز بخشی از فرآیند های یک کارگاه صنعتی است و معمولا کارگاه ها به برشکاری و گرمکاری نیز نیاز دارند . با تهیه سرپیک برشکاری تیپ گلور ایلدیز ترکیه کد 4426 می توانید هر زمان که بخواهید سرپیک برش را با سری گرمکن یا جوشکاری تعویض نمایید .

سرپیک برش طرح گلور ایلدیز ترکیه یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات شرکت ایلدیز است که با گاز اکسیژن و پروپان یا استیلن (سوخت گاز) مورد استفاده قرار می گیرد. این سزپیک توانایی برشکاری تا ۱۰۰ میلیمتر را دارد. همچنین قرقره و پرگار موجود در محصول به شما امکان برش بصورت دایره را می دهد و در صورت اضافه کردن نازل جوش به این مجموعه می توانید کار جوشکاری هوا گاز را نیز انجام دهید.

این سرپیک به دلیل داشتن کلاچ تنظیم خروجی گاز می تواند مصرف گاز شما را کاهش دهد. برشکاری هوا گاز یا هوا برش (بوتانی) از قدیمی ترین و پرکاربرد تربن شیوه های برش فلزات می باشد.

مشاهده دیگر محصولات سرپیک برشکاری جوشیار

این سرپیک قابلیت برشکاری تا عمق 100 میلیمتر را دارد و با قرقره و پرگاری که در بسته بندی موجود است می توانید دایره ای به قطر 80 الی 800 میلیمتر ببرید . کیفیت برشکاری با سرپیک برش 4426 ایلدیز از سایر انواع سرپیک برش بیشتر و باز و بست آن آسان تر است.

سرپیک برش طرح گلور ایلدیز ترکیه یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت است که با سیستم هواگاز مورد استفاده قرار می گیرد .این مجموعه دارای قابلیت بریدن تا ۱۰۰ میلیمتر را دارد و قابلیت برش با گاز استیلن , پروپان و گاز طبیعی را دارد. همچنین قرقره و پرگار موجود به شما امکان بریدن بصورت دایره را می دهد و در صورت اضافه کردن نازل جوش به این مجموعه می توانید کار جوشکاری هوا گاز را نیز انجام دهید.

این سرپیک به دلیل داشتن کلاچ تنظیم خروجی گاز می تواند مصرف گاز شما را کاهش دهد. برشکاری هوا گاز یا هوا برش (بوتانی) از قدیمی ترین و پرکاربرد تربن شیوه های برش فلزات می باشد.

جهت خرید این محصول از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ابزار دلتا در تماس ( 02166349691 ) باشید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه