فلاشبک هواگاز پشت دسته اکسیژن ایلدیز ترکیه کد 1128

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 231375
    شعار کسب و کاریار و همراه صنعت ایران زمین
    استانتهران
    شهرتهران

فلاشبک هواگاز پشت دسته اکسیژن ایلدیز ترکیه کد 1128
فلاشبک پشت دسته اکسیژن ایلدیز ترکیه کد 1128 یا فلش بک آرستور پشت دسته ایلدیز قابلیت نصب روی انواع دسته جوش و برش با اندازه اتصال ¼ را دارد. این فلاش بک توان عبور حداکثر 10 بار با حجم 35 مترمکعب بر ساعت را داراست . همچنین فنر بکار رفته در این فلاشبک اجازه ادغام اکسیژن ورودی از کپسول را با شعله احتمالی نمی دهد.

بازگشت شعله در فرآیند های جوش و برش هواگاز پدیده قابل پیش بینی است. بنابراین مکانیزم جلوگیری از بازگشت شعله که توسط فلاشبک انجام می شود برای هر کارگاهی لازم و قابل استفاده است. فقط تفاوت در محل نصب آن است و از این جهت فلاشبک اکسیژن بین شیلنگ ایلدیز محبوب ترین نوع است . به دلیل قابلیت نصب روی هر نوع از تجهیزات و وابسته نبودن به سایز مهره و نوع آن می توانید فلاشبک بین شیلنگ اکسیژن ایلدیز را روی هر نوع از تجهیزات جوش و برشکاری هواگاز نصب نمایید.

مشاهده دیگر محصولات ایمنی جوش و برش هواگاز جوشیار

فلاشبک یا فلش بک های هواگاز در جوشکاری و برشکاری هواگاز بسیار مهم و ضروری هستند این محصول از برگشت گاز به مخزن گاز یا کپسول جلوگیری می کند و از انفجار کپسول گاز جلوگیری می کند

برند و کارخانجات ایلدیز در ترکیه واقف شده است و کار تولیدات محصولات جوش و برش از قبیل سرپیک جوش و سرپیک جوشکاری ، انواع رگلاتور فشار و مانومتر آرگون ، فلشبک ها (فلش بک) و… می باشد . تولیدات محصولات ایلدیز ار نظر کیفیت در سطح رقبای اروپایی خود قرار دارد ولی از نظر قیمت بسیار مناسب تر از رقبای اروپایی خود می باشد که این نکته سبب به صرفه بودن و کاربردی تر شدن محصولات برند ایلدیز نسبت به رقبای خود می شود.

جهت خرید و مشاوره درباره این رگلاتور و مانومتر آرگون و دیگر محصولات جوشکاری و برشکاری هواگاز می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان جوشیار در تماس ( 02167628000 ) باشید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه