سنباده رولی jb-5 گریت p100

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 231321
    شعار کسب و کاریار و همراه صنعت ایران زمین
    استانتهران
    شهرتهران

سنباده رولی jb-5 گریت p100
سنباده و ساینده دارای مدل و و سایز های مختلفی هستند که هر کدام برای کار خاصی تولید و طراحی شده اند یکی از دسته بندی های ساینده ها، سنباده ها هستند و یکی از ساینده ها، سنباده رولی jb-5 گریت p100 است.

این سنباده در ابعاد طول 50 متر و عرض آن 15 سانتی متر می باشد. سنباده ها از دانه بندی های متفاوتی ساخته می شوند و جنس دانه بندی سباده jb-5 از آلومینیوم اکساید می باشد که مناسب سطوح فلزی از قبیل: آهن، استیل، فولاد و… و سطوح چوبی کاربرد دارد.

سنباده رولی های برند jb-5 در دانه بندی های مختلف از p40 تا p600 تولید می شود.

مشاهده محصولات ساینده ها جوشیار

در ساینده ها عدد دانه بندی مقدار زبری و نرمی آن را مشخص می کند. هر چه مقدار این دانه بندی کم تر باید دانه های ساینده درشت تر و هرچه دانه بندی بیشتر باید دانه ها ریز تر و نرم تر است.

شرکت های زیادی در دنیا کار تولید سنباده و ساینده ها را انجام می دهند یکی از آن شرکت ها برند jb-5 چین است که دارای کیفیت بسیار خوبی است. این شرکت انواع و اقسام سنباده های مختلف را در سایز ها و دانه بندی های مختلف تولید می کند.

شما صنعتگران عزیز می توانید برای مشاوره و خرید محصولات برش و سایش از جمله سنباده با مشاورین جوشیار تماس و مشاوره مورد نظر خورد را دریافت کنید.( 02167628000 )

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه