رگلاتور مانومتر اکسیژن طرح گلور ایلدیز 5101

1 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 231381
    شعار کسب و کاریار و همراه صنعت ایران زمین, یار و همراه صنعت ایران زمین
    استانتهران, تهران
    شهرتهران, تهران

رگلاتور مانومتر اکسیژن طرح گلور ایلدیز 5101
مانومتر اکسیژن طرح گلور ایلدیز 5101 یکی از رگلاتور های قدرتمند شرکت ایلدیز است که از بر اساس طرح ساختاری از رگلاتور گلور سوئیس ساخته شده است و از کیفیت و متریال کاملا شبیه به آن می باشد. از این مانومتر اکسیژن در صنایع پزشکی، جوشکاری و برشکاری و… استفاده می شود. جنس بدنه آن از آلیاژ برنج و مس و قطعات داخلی آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

کانکشن این مانومتر برای ورود 3/8 اینچ و دارای خروجی 3/8 تهیه و تولید شده است . این رگلاتوردارای فلو خروجی 30m3/h می باشد و دارای فشار ورودی 230 بار و خروجی 10 بار است.

مشاهده دیگر محصولات رگلاتور گاز و مانومتر جوشیار

برند و کارخانجات ایلدیز در ترکیه واقف شده است و کار تولیدات محصولات جوش و برش از قبیل سرپیک جوش و سرپیک جوشکاری ، انواع رگلاتور فشار و مانومتر گاز و… می باشد . تولیدات محصولات ایلدیز ار نظر کیفیت در سطح رقبای اروپایی خود قرار دارد ولی از نظر قیمت بسیار مناسب تر از رقبای اروپایی خود می باشد که این نکته سبب به صرفه بودن و کاربردی تر شدن محصولات برند ایلدیز نسبت به رقبای خود می شود.

جهت خرید و مشاوره درباره این رگلاتور و مانومتر اکسیژن و دیگر محصولات جوشکاری و برشکاری هواگاز می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان جوشیار در تماس ( 02167628000 ) باشید.

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه