لایسنس اس کیو ال سرور – لایسنس اورجینال SQL Server

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 144762
    قیمت1 تومان
    استانتهران
    شهرتهران

اس کیو ال سرور SQL Server یک سیستم مدیریت پایگاه داده ای رابطه ای (Relational Database) هست که برای ذخیره و مدیریت داده ها و اطلاعات ساخته شده است. نرم افزار اس کیو ال سرور از عملیات تجاری، تحلیل داده و پردازش معاملات پشتیبانی میکند. هر پایگاه داده (Data Base) بستری برای ذخیره اطلاعات است و سیستم اس کیو ال سرور امکان مدیریت آنها را فراهم میکند. واژه SQL مخفف Structured Query Language به معنای زبان جست و جوی ساختار یافته است. کاربرد های SQL سرور در کسب و کار ها فقط به پایگاه داده برای ذخیره و مدیریت داده ها محدود نمیشود، این سیستم امکان به اشتراک گذاری فایل های دیتا را در شبکه فراهم میکند و استفاده از این سیستم موجب افزایش سرعت پردازش های سنگین میشود. SQL سرور بستر بسیار امنی را برای اطلاعات و داده ها فراهم میکند بطوری که برای کسب و کار های حساس مانند اطلاعات شخصی و کارت های بانکی بهترین گزینه ممکن است.

ویرایش Enterprise: این ویرایش کامل ترین نسخه SQL سرور میباشد که شامل امکانات اصلی پایگاه داده(Data base) و سرویس های add-on است و دارای ابزار های زیادی جهت مدیریت و ایجاد کلاستر های SQL سرور میباشد. این نسخه با توجه به حافظه قابل پشیتبانی و پشتیبانی بالا از تعداد هسته منطقی پردازنده مناسب سازمان های بزرگ میباشد.
ویرایش Standard: این ویرایش شامل امکانات اصلی پایگاه داده (Data base) و سریس های stand-alone است تفاوت ویرایش استاندارد با اینترپرایز در پشتیبانی از تعداد نود های هر کلاستر است و برخی از توابع و ایندکس های موازی را ندارد. در کل این نسخه اکثر ویژگی های نسخه اینترپرایز را دارد ولی حافظه پشتیبانی شده و تعداد هسته پردازنده منظقی پشتیبانی شده به مراتب کمتر است.
مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران، ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف اس کیو ال سرور (SQL Server) با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند.

کلمات کلیدی: نسخه اصلی SQL Server 2019,لایسنس SQL Server,اس کیو ال سرور اورجینال,لایسنس اورجینال SQL Server,Microsoft SQL Server 2019,SQL Server Enterprise,لایسنس SQL Server سرور Enterprise,اس کیو ال سرور 2014 اورجینال,خرید SQL سرور اورجینال,لایسنس SQL اورجینال,SQL Server License Key,نسخه اصلی SQL Server 2019,لایسنس SQL Server,اس کیو ال سرور اورجینال,لایسنس اورجینال SQL Server,Microsoft SQL Server 2019,SQL Server Standard

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه