لایسنس ترمینال سرویس 2022 (Terminal Service) / ریموت دسکتاپ ( Remote Desktop License) ویندوز سرور 2022

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 144740
    قیمت1 تومان
    استانتهران
    شهرتهران

در ویندوزهای سرور مایکروسافت اعم از ویندوز سرور 2022 یا ویندوز Windows 2022 اورجینال از Remote Desktop Services برای اتصال کاربران به سرور و یا برنامه نصب شده بر روی سرور، از راه دور و خارج از مجموعه و شرکت استفاده می شود.
پس از فعال سازی ترمینال سرویس یا ریموت دسکتاپ، این سرویس ظرف یک بازه 120 بصورت رایگان و بدون محدودیت تعداد کاربر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد ولی پس از گذشت 120 روز باید لایسنس (License) یا مجوز استفاده آن را نیز به صورت جداگانه تهیه گردد. به این مجوزهای استفاده Remote Desktop Services Client Access License یا به اختصار RDS-CAL می گویند.
لایسنس ترمینال سرویس/ریموت دسکتاپ چیست و چرا به آن نیاز داریم؟
هر زمان که در میان Roleهای ویندوز سرور از (Remote Desktop Services (RDS استفاده می کنید، باید لایسنس (License) یا مجوز استفاده آن را نیز به صورت جداگانه خرید فرمایید. به این مجوزهای استفاده Remote Desktop Services Client Access License یا به اختصار RDS-CAL می گویند. در ویندوز سرور به جای نام Remote Desktop Services (سرویس ریموت دسکتاپ) به آن Terminal Service (ترمینال سرویس) می گویند و برای استفاده باید دو کامپوننت Terminal Server و Terminal Server Licensing فعال و پیکربندی شود. پس از فعال سازی ترمینال سرویس یا ریموت دسکتاپ نیز ظرف یک بازه 120 روز باید برای خرید لایسنس آن اقدام کرد.

برچسب ها: خرید لایسنس ترمینال سرویس, لایسنس ترمینال سرور 2022, فعالسازی Role ریموت دسکتاپ 2022, لایسنس قانونی ریموت دسکتاپ 2022 اورجینال, Windows Server Remote Desktop Services License, خرید لایسنس ترمینال سرویس, لایسنس ترمینال سرور, فعالسازی Role ریموت دسکتاپ, لایسنس قانونی ریموت دسکتاپ اورجینال, Windows Server Remote Desktop Services License

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه