لایسنس ویندوز سرور 2019 دیتاسنتر- ویندوز سرور 2019 دیتا سنتر اورجینال

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 144744
    قیمت1 تومان
    استانتهران
    شهرتهران

لایسنس ویندوز سرور 2019 دیتاسنتر
Windows Server 2019 یک سیستم عامل سرور از مایکروسافت است. این سیستم بخشی از خانواده Windows NT است. مایکروسافت در هنگام عرضه گزینه هایی را برای کاربر اعلام کرد: دسک تاپ (با رابط کاربری گرافیکی) و سرور هسته (برای پشتیبانی از راه دور). از جمله ویژگی های کلیدی جدید این است: پشتیبانی عمیق از ماشین های مجازی ،ماشین های مجازی در Linux ، رابط ویندوز 10 (ساخت 1809) و Windows Defender بهبود یافته.
ویندوز سرور 2019 یک نسخه از سیستم عامل سرور مایکروسافت است که در 2 اکتبر 2018 معرفی شد. ویندوز سرور 2019 بر پایه قوی ویندوز سرور 2016 ساخته شده است و نوآوری‌های متعددی در این نسخه ایجاد شده است.

بعضی از ویژگی های جدید در ویندوز سرور 2019 دیتاسنتر اورجینال:
 پشتیبانی از لینوکس در سرور 2019
 پشتیبانی از کوبرنتیز
 واسط گرافیکی ویندوز ۱۰ نسخه .
 فضای ذخیره‌سازی مستقیم
 خدمات ذخیره‌سازی مهاجرت
 ذخیره‌سازی Replica
 بینش سیستمی
 بهبود ویندوز دیفندر
 مرکز مدیریت ویندوز
شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

برچسب ها: لایسنس ویندوز سرور 2019 دیتا سنتر, خرید ویندوز سرور 2019 Datacenter, فروش ویندوز سرور 2019 دیتا سنتر, ویندوز سرور 2019 اورجینال, نسخه اصلی Windows Server 2019 Datacenter, لایسنس ویندوز سرور 2019 دیتا سنتر, خرید ویندوز سرور 2019 Datacenter, فروش ویندوز سرور 2019 دیتا سنتر, ویندوز سرور 2019 اورجینال, نسخه اصلی Windows Server 2019 Datacenter

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه