لایسنس ویندوز 11 Education – ویندوز 11 اجوکیشن اورجینال

2 سال قبل در تهران ، تهران
کد آگهی : 144710
    قیمت1 تومان
    استانتهران
    شهرتهران

نسخه آموزش‌محور یا Education از ویندوز 11 تمامی قابلیت‌های مرتبط با کسب‌وکار را که در Enterprise وجود داشته، ارائه می‌دهد. به گفته مایکروسافت، نسخه Education تمام ویژگی‌هایی را که برای امر آموزش مورد استفاده قرار می‌گیرند، در خود دارد. در نسخه‌های قبلی، کورتانا به‌صورت پیش‌‌فرض غیرفعال بود، اما در این نسخه این دستیار مجازی از همان ابتدا فعال است. همچنین در این نسخه نکات، ترفندها و پیشنهاداتی که معمولا ویندوز نمایش می‌دهد غیرفعال هستند تا بر روی امر آموزش تمرکز بهتری صورت گیرد.

در کنار این ویژگی‌های پیش‌فرض، یکی از بزرگترین مزایای این نسخه ارزان‌تر بودن آن نسبت به Enterprise است. این موضوع به مدارس کمک می‌کند تا هم‌زمان با کاهش هزینه‌های خود، با استفاده از ویژگی‌های این نسخه اجرای بازی‌ها و محتوای نامناسب را غیرفعال کنند تا بستر آموزشی مناسب‌تری برای دانش‌آموزان فراهم شود.
نکته جالب دیگر این است که اگر بخواهید به نسخه Enterprise دسترسی داشته باشید یا باید آن را مستقیما خریداری کنید و یا حتما از نسخه پرو به آن ارتقا دهید. اما اگر نسخه ارزان‌قیمت خانگی را دارید، به‌راحتی می‌توانید به Education ارتقا دهید که خودش به صرفه‌جویی در هزینه‌ها حائز اهمیت خواهد بود.

برچسب ها: لایسنس ویندوز 11, ویندوز 11 اورجینال, لایسنس ویندوز 11 Education, خرید ویندوز 11 اجوکیشن, خرید ویندوز Education 11 اورجینال, ویندوز 11 اجوکیشن, فروش ویندوز 11 Education, ویندوز 11 Education اورجینال

این آگهی در سایت بازارها www.bazarha.ir منتشر شده و نقل آن با ذکر منبع ، مجاز می باشد.بازارها با هفده سال سابقه بعنوان یکی از برترین سایت های نیازمندی در خدمت هموطنان عزیز جهت نشر آگهی های خرید و فروش کالا ، آگهی استخدام در تهران و شهرستان ها، کالاهای دست دوم ، فروش اتومبیل و املاک می باشد.توصیه می گردد جهت نمایش بهتر آگهی های خود در موتورهای جستجو ، آنان را بصورت مستمر تمدید نمایید.چنانچه هرگونه مشکلی در مورد نحوه کارکرد سایت داشته باشید لطفا با مراجعه به زبانه ” از من بپرس” و یا سئوالات متداول ، پاسخ های مورد نظر را پیدا کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی (لطفا دلایل خود را نیز از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید)

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه